MAXKO Forum
http://www.maxko-forum.info/

hi org malaysia
http://www.maxko-forum.info/viewtopic.php?f=134&t=43585
Page 1 of 2

Author:  Image [ 12 Feb 2017, 09:10 ]
Post subject:  hi org malaysia

tegur2 la dlm game jgn sombong sgt..
aku pm nak berkenalan je..bukan nak pau brg..hahah
funny..name pon rakyat najib..so pemikiran tu mcm kelam2 sikit
seronok kalau g PK ngan geng2 sendiri..senang paham..hahah

Author:  AN6EL [ 12 Feb 2017, 17:54 ]
Post subject:  Re: hi org malaysia

ehh ada pendatang baru la..hehe asal mana tu ???

Author:  Image [ 12 Feb 2017, 19:34 ]
Post subject:  Re: hi org malaysia

AN6EL wrote:
ehh ada pendatang baru la..hehe asal mana tu ???



rawang bro..:D
tp mesti rawang dri klang en

Author:  Artz501 [ 13 Feb 2017, 02:32 ]
Post subject:  Re: hi org malaysia

pergh ni org najib eh, sabar dlm game DatoNajib kata 18/02 dapat BR1M :lol:

Author:  GM_Axteroid [ 13 Feb 2017, 02:36 ]
Post subject:  Re: hi org malaysia

Hello CaptainD,

wahh orang rawang, tempat jammed tu sabar x lama flyover siap atas awan2 :mrgreen:

Author:  Image [ 13 Feb 2017, 03:47 ]
Post subject:  Re: hi org malaysia

GM_Axteroid wrote:
Hello CaptainD,

wahh orang rawang, tempat jammed tu sabar x lama flyover siap atas awan2 :mrgreen:


hi,..hahah tempat jem kann..flyover siap atas awan nak g mana?

Author:  Artz501 [ 13 Feb 2017, 04:23 ]
Post subject:  Re: hi org malaysia

Image wrote:
GM_Axteroid wrote:
Hello CaptainD,

wahh orang rawang, tempat jammed tu sabar x lama flyover siap atas awan2 :mrgreen:


hi,..hahah tempat jem kann..flyover siap atas awan nak g mana?


aku rasa cik GM kata ni flyover baru kan nak siap dari serendah potong rawang tu kalau x silap, ramai share kat fb, kalo siap mesti lalu pagi berembun sebab tinggi and banyak pokok, senang la aku dari gombak nak ke rumah awek kat serendah x lalu bawah rawang haha !

Author:  AN6EL [ 13 Feb 2017, 10:15 ]
Post subject:  Re: hi org malaysia

Artz501 wrote:
Image wrote:
GM_Axteroid wrote:
Hello CaptainD,

wahh orang rawang, tempat jammed tu sabar x lama flyover siap atas awan2 :mrgreen:


hi,..hahah tempat jem kann..flyover siap atas awan nak g mana?


aku rasa cik GM kata ni flyover baru kan nak siap dari serendah potong rawang tu kalau x silap, ramai share kat fb, kalo siap mesti lalu pagi berembun sebab tinggi and banyak pokok, senang la aku dari gombak nak ke rumah awek kat serendah x lalu bawah rawang haha !


ohh highway baru siap tu, klaw kau nk guna highway tu pergi umah awek xboleh najib tak kasi..najib suruh guna untuk pergi kerja je highway tu.. :D

Author:  ForewyN [ 14 Feb 2017, 04:40 ]
Post subject:  Re: hi org malaysia

selamat datang

Author:  SpeedoDev [ 24 Feb 2017, 01:36 ]
Post subject:  Re: hi org malaysia

Assalamualaikum frend.. :D

Page 1 of 2 All times are UTC + 1 hour
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/